الأحد، 21 أغسطس 2011

صور فتيات اصحاب اطول شعر في العالم - لن تصدق طول الشعر


صور فتيات اصحاب اطول شعر في العالم - لن تصدق طول الشعر

♥ ♥ ♥انا بحسد وبحقد وبقور اه حقى ♥ ♥ ♥

عيبه انه معقد ايخييييييييه

♥ ♥ ♥انا بحسد وبحقد وبقور اه حقى ♥ ♥ ♥

♥ ♥ ♥انا بحسد وبحقد وبقور اه حقى ♥ ♥ ♥

شوفوا الحقد مافيش واحده فيهم مقتنعه بشعرها بيشوفوا الخامه

♥ ♥ ♥انا بحسد وبحقد وبقور اه حقى ♥ ♥ ♥

قادرة تشيلو ده ؟؟ ده مش حقد على فكرة اه حبيت استفهم بس

♥ ♥ ♥انا بحسد وبحقد وبقور اه حقى ♥ ♥ ♥

♥ ♥ ♥انا بحسد وبحقد وبقور اه حقى ♥ ♥ ♥

بصوا ياعنى اتشعلق انا عشان اسرح شعرى ايه الذل ده بس لا وايه كمان هاتكنس بيه الشارع توفير للمقشات

♥ ♥ ♥انا بحسد وبحقد وبقور اه حقى ♥ ♥ ♥

شوفوا بقى مش مكتفين انها متشعلقه على كرسى لا لازم يقيسوا كمان


♥ ♥ ♥انا بحسد وبحقد وبقور اه حقى ♥ ♥ ♥

دى اخرتها فى طبق بلاستيك امووووت واعرف بتغسله بايه وايه المايه دى

♥ ♥ ♥انا بحسد وبحقد وبقور اه حقى ♥ ♥ ♥


♥ ♥ ♥انا بحسد وبحقد وبقور اه حقى ♥ ♥ ♥

مش فاهمه يعنى مقرطه اووووى على الضفيره كده ليه هيا شاحته الشعر ده ولا هايجرى منها

♥ ♥ ♥انا بحسد وبحقد وبقور اه حقى ♥ ♥ ♥

هناك تعليق واحد:

  1. على اي يا بنت انتي واياها كيف هاتنظفوه الله يعينهم ههههههههههههههههههههههههههههه

    ردحذف